آپ دیت

 در طول دوران اشتغالم هیچوقت تا    اینقدر ریلکس متمایل به بی خیالی نشده ام. نمیدونم مثبت است یا منفی ، یک جورایی مثل شروع طلاق روانی است. هنوز کارم را انجام میدهم ارباب رجوع و اداره ها راصی و من تو خالی و توخالی تر،  شاید هم کارم برایم دیگه زیادی راحت شده 

البته طبیعتا بحران هایی هست ولی نگرانم نمیکنند چندان. خوشحالیهاش هم رنگی ندارند 


شاید دیگه چالش ندارم . شایدم دیگه بار عاطفی کارم را با خودم بدوش نمیکشم. 

البته یکسالی هست دلم میخواد فیلد کاریم را عوض کنم. 

ورزش میکنم هر از گاهی، سالم غذا میخورم ظاهرا که خوب سالمم بجز این سرماخوردگی چند روزه ، فیت تر از همس سن و سالهام هستم 

هفته ای دو سه تا فیلم خوب میبینم سریال نمیبینم .

با پسر عالی پیش میره


بیشتر به تجارت ، ترید،سرمایه گذاری ...علاقه مند شدم. راستش از خودم میپرسم چرا اینها تابحال و  در طول این نیم قرن گدشته انتخاب های من نبودند

. اصلا متنفر بودم یک جورایی ، احساس میکردم بغایت بی استعدادم درش ، در ضمن بعنوان شغل دارای " ارزش" نگاهش نمیکردم.


چرا نمینویسم؟ احساس میکنم خیلی ناجالب مینویسم ماجرایی هم که ندارم 

هفته ای بیش از شصت ساعت با خواهر چت میکنم در مورد  خانواده ، گذشته حال تعارضاتمان با اونا ..روزمره.


دیدارهای هز از گاهی با دوستان  هم دارم 

و تمام 


 

نظرات 3 + ارسال نظر
همه چی عالیه یکشنبه 15 بهمن 1402 ساعت 19:18

منم با صبا و زری موافقم
آدم ها در هر بازه ای دغدغه هایی دارند و این برای یک ناظر خارجی جالب هست و از قضا گاهی همپوشانی اتفاق می افته و یک مسأله با صورت مسأله متفاوت برای آدما پیش میاد و نوع نگاه و حل اون می تونه راهگشا باشه
من خودم با این دید وبلاگ میخونم

صبا چهارشنبه 11 بهمن 1402 ساعت 23:40 https://gharetanhaei.blog.ir/

منم دوست دارم نوشته های بیشتری از شما بخونم و آرامش و موفقیتتون رو تو کار و تو ارتباط با پسر نوجوان تون دوست دارم.
هر چند وقتی همه چیز برات روتین شده میدونم که نوشتن ازش سخت هست چون خودم هم درگیر چنین چالشی برای وبلاگم هستم.
ولی خب الان به عنوان خواننده یه وبلاگ دیگه باید بگم اصلا هم ناجالب نیست

ممنونم صبای عزیز،
آره کم کم حسش داره میاد که بنویسم .
شاد باشی

زری.. چهارشنبه 11 بهمن 1402 ساعت 06:46 https://maneveshteh.blog.ir

بنظرم تمام کارهایی که دارید میکنید میتونه برای خواننده ها جالب باشه و حتی به ما ایده و انگیزه بده. خیلی خوبه خوندن این مدل روزمره ها، هر چی با جزییات بیشتر بهتر!

راستی؟؟ ممنونم زری جان،

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد