روز پرکار

امروز یکی از اون روزهای استثنایی سوپرپرکار بود.

دلیلش چون دیروز و جمعه کار نکردم

خستگی جسمانی زیاد خستگی روانی کم 

 خواب آلودگی زیاد

آب نوشیدن در حد صفر

 اتفاق بارز امروز خانمی که بسیار سخت بود کار باهاش هر روز مینویسه برام که آیا امروز ما قرار ملاقات داریم؟  این چند روزه گفتم نه 

امروز نوشتم آره بعد اون گفت خوب اون فردا وقت داره . بلاخره باید حرف حرف اون باشه ولی فکر کنم دلش برام تنگ شده 

شوهرش میگفت من تنها فردی  ام که اون  حاصره ملاقات کنه

چطور موفق شدم. پذیرش بدون قید و شرط  صحبت در مورد مسائل خانوادگی خودم . کاری که  بندرت میکنم .  البته کاملا آگاهانه . اداره بچه ها از همکاری خانم با من داشت شاخ درمی‌آورد  خودمم خوشحالم 


کلا عاشق چالشم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد