امروز روز خوب

امروز  ساعت شش و ربع  بیدار شدم . تا ساعت یک و نیم از خونه کار کردم . در بین تلفنها یکسری لباس شستم یخچال و فریزر را کمی مرتب کردم یکسری  توت جات فریزری در آوردم گذاشتم برای بعدا. 

ظرفها را ءداشتم تو ظرفشویی.

کمی دراز کشیدم

صبحانه کوکو سبزی خوردم‌ دو تا کباب شامی و کمی بامیه برداشتم 

یک وقت ملاقات مهم ساعت دو و نیم داشتم بعدش  بلزم گرسنه بودم  رفتم از یک فروشگاهی  ای که خودت انواع سالاد  و رسپی های ساده   را برمیداری و بعد کیلویی حساب میکنی یک ظرف بزرگ سالاد های مختلف برداشتم    خوردم.  رفتم باشگاه خیلی ورزش کردم  شنا نکردم استخر خیلی شلوغ بود رفتم توی آب نمک . اومدم خونه غذای   پختنی نداشتم پنیر و گردو خوردم .  پسر  از ورزش اومده بود برای خودش غذای جانانه  درست کرده بود خورده بود . خیلی خوبه خودش غدا درست میکنه‌ به شکمش خوب میرسه

بدنم کوفتگی خوب  بعد از ورزش دارد  امروز فقط با آب نیمه سرد تا سرد دوش گرفتم  عالی بود 

هوا خیلی گرم است 

گزارشی در مورد یک خانواده باید تا فردا بفرستم اداره . تقریبا آماده اش کردم  ولی امشب دیگه نمیتونم سر و سامانش بدهم 

خوابم میاد 

فردا از صبح ساعت هشت قرار ملاقات دارم 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد