بحران کاری

گفته بودم در مورد اون خانم که از هر دو جمله یکبار تایید می‌کند بردرلاین است . چند وقتی بود جس میکردم که همکاری اش کم شده امروز بهونه ای افتاد دستش . من با اون ساعت ده و نیم وقت ملاقات داشتم . مشکل بحرانی  پیش اومد ساعت ده  زنگ زدم گفتم نیم  ساعت دیرتر میام عصبانی شد و گفت دیگه نمیاد پیش من. هم  فورا زنگ زدم رییسم اطلاع دادم جالا باید یک ایمل بنویسم که ما چه کارهایی کردیم و او چه پیشرفت‌هایی کرد و چه سیستم‌های اجتماعی دیگری او را حمایت می‌کنند و بعد با احتیاط بگوییم که او تنهایی هم می‌تواند آموزانش را بچرخاند

در کل  تجربه من اینو میگه کا افرادی که بردرلاین دارند سخت ترین افراد به رواندرمانی هستند و در کنتکس هایی که مخصوصا پای سازمان‌های دیگه مثل اداره بچه ها درگیر است در ارتباطات  مثل بمب ساعتی هستند  دیر یا زود منفجر می‌شوند. 

ازش خواستم یک وقت بگذاریم با رئیس تیم صحبت کنیم یک جانشین برای من پیدا کنیم ولی پیغام های منو ندیده میگیره 


نظرات 1 + ارسال نظر
لیلی دوشنبه 20 شهریور 1402 ساعت 18:40 http://lostinwonderland.blogsky.com

خدا ایشالا صبرتون بده واقعا همکار این جوری رو تحمل کردن خیلی سخته

بله لیلی جان سخته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد