پیشرفت من در هفته های گذشته

حالا قبل از اینکه گزارش های کاری  را شروع کنم کمی در مورد روال زندگی ام در هفته های گذشته بگم

چند وقتی بود  اصلااااا دلم نمی خواست بنویسم ولی الان حسش اومده

در دو سه هفته گذشته

نفلیکس و پرایم قطع هستند یوتیوپ تقریبا هیچوقت نمی بینم فقط موزیک موج الفا گوش می دم گاهی

بندرت  و بسیار گزیده فیلم از تلویزیون می بینم 

 شاید برای اینکه تعطیلات مدارس اینجا شروع شده و دو هفته ادامه داره دوباره نفلیکس را فعال کنم

سریال اصلا نمی بینم

اینستاگرام را دوست دارم نمی تونم ترکش کنم ولی خوب سعی می کنم اندازه نگه دارم

اخبار را پیگیری نمی کنم

کلی به کارهای دستی مثل درست کردن شمع و صابون با اسانس های مختلف علاقه مند شد م و وسایلش را خریدم و درست کردم کلی هم شابلون امتحان نکرده دارم با پسر انجام می دیم

هدف اصلیش که خریدم این بود که در برخی موقعیت های درمانی  با کل خانواده بتونم  بعنوان یک فعالیت دسته جمعی هدف دار ازش استفاده کنم


در کل بالانس خوبی داشتم دارم

کمی ورزش  شامل شنا ایروبیک و با دستگاه

در بین قرار ملاقاتها عمدا خیلی پیاده روی میکنم

-  بیشتر از قبل کار می کنم تقریبا روزی پیش نیومده که تمام وقت  خونه بمونم بجز شنبه یکشنبه ها

شبها بهتر می خوابم اگر هم بیدار بشم بندرت  به اینترنت نگاه می کنم به برنامه ریزی روزم فکر می کنم و حتی بندرت اسپری ملاتونین  هم استفاده می کن م

روزانه سعی می کنم حتما سیفی جات زیاد بخورم با مغز دانه ها و خانواده تو ت ها و گوشت و تخم مرغ ( میشه گفت کتوی  راحت

اپلیکیشن تو دو لیست را دوباره فعال کردم و کلی توش می نویسم و خوشم میاد خوبیش اینکه که تونستم توی لپ تاپ هم  باهاش کار کنم و هماهنگ می شه با تلفن


دوباره نوشیدن روزانه  کفیر که خودم درست می کنم را شروع کردم و پنیر و ماست را کنار گذاشتم البته موتزالا  هر ازگاهی می خورم


ارتباطات اجتماعی کمی بهتر شده برای دیگران بیشتر وقت می گذارم چند باری رفتیم کافه نوشیدیم


با پسرا  در آشتی روانی کامل هستم


اهدافم را بهتر دنبال می کنم



نظرات 1 + ارسال نظر
افق بهبود جمعه 21 مهر 1402 ساعت 16:53 http://ofogh1395.blogsky.com

آخ خوش به سعادتت که به همه ی افق آرزوهای من رسیدی و
من هنوز اندر خم یک کوچه هستم
آیا برسد روزی که از گوشی هوشمند و تله های شبکه های اجتماعی دست بکشم؟

بله واقعا سخت است ولی همین که آین آرزو و خواسته را داری مطمین باش بهش می رسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد