از اینجا و اونجا

بلاخره گزارش را فرستادم  و طبق معمول زمانی که برای آن احتیاج داشتم را خیلی کمتر براورد کرده بودم .


اینستاگرام و فیس بوک را از دیروز از  مبایلم حذف کردم گرچه که اشخاص و گروههای خیلی خوبی  را دنبال می کردم . تیک تاک را که خیلی وقته . احساس می کنم اینها حتی اگر از نظر زمانی خیلی وقتم را نگیرند اما مغزم را بمباران می کنند . میخام که مغزم در آرامش مطلق باشه تا جایی که  امکانش باشد .  قراردادهای آمازون پرایم و نت فلیکس را دوسه هفته ای است  کنسل کردم . موزیک هم فقط موزیکهای تو مایه های مدیتیشن یا آوازهای زیبای آروم جهان و نه ایران را گوش می دم .


تو خونه ما کلا مبایلها  روی ساکت است . وقتی من باید کار کنم البته ساکت نیست .  خیلی ها از این مسیله شاکی هستند ولی بنظرم کار خوبی است

از ساعت هشت به بعد نه بکسی زنگ می زنیم ونه کسی بهمون زنگ می زند  از طریق واتس آپ و تلگرام و غیره  البته  مجازیم که چت کنیم .

پسر که فکر کنم تا نیمه شب با دوستاش چت می کند من کنترل نمی کنم

یادم می افتد ایران که بودیم یک دوست خوبم همیشه ساعت یازده به بعد هم زنگ می زد یادش بخیر یکی دیگشون بود که ساعت دوازده شب با شوهرش می یومد نبالمون می رفتیم شب گردی و جنگل گردی چای خور ی..



دو سه هفته ای که هم من و هم پسر صبحها چای  نیم  زردچوبه  و زنجبیل می نوشیم نیم مثل زهر مار تلخه

یک کار دیگه ای که باید جزو روتین هام بشود نوشیدن اسموتی اسپرولینا و کمی پودر گزنه است اگه اووکادو باشه که خوشمزه تره

دیگه کلی تصمیم های خوب دیگه هم  گرفتم  ..


کاری که همچنان از تو لیستم هست ولی خیلی انگیزه ندارم برایش  دیت کردن است ولی جدی نیستم در موردش احساس میکنم آرامش زندگیم از بین می رود


نظرات 1 + ارسال نظر
افق بهبود سه‌شنبه 7 شهریور 1402 ساعت 06:56 http://ofogh1395.blogsky.com

منم انگیزه گرفتم برم سراغ کارای حال خوب کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد