مشکلات من

یادمه سالها قبل دکتر پرسید خوابتان چطوره گفتم سرشب خوابم میگیره و  سرم نرسیده به بالش خوابم میبره . گفت خوب اینکه نشون میده چقدر خواب کمی و یا با کیفیت پایین دارید .

گفتم عادت دارم صبح های خیلی زود بعضی مواقع سه چهار پنج .. بیدار شم حتی وقتی نمیخوام.   گفت خوب افسردگی ضمنی هم که دارید . حالا  چرا اینها یادم مونده چون جالب بودند چون فکر میکردم من خیلی سالمم که اینطوریم 

حالا جدیدا یک مشکل مضاعف   به   بدخوابیم   اضافه شده در طول روز یادم میره آب بنوشم یا وقت نمیکنم.  شب‌ها ساعت هفت و هشت یک قوری چای گیاهی مینوشم ....حداقل دو بار هم به این دلیل بیدار میشم ..

.بچه بودم  در دو سه سالگی،  مامانم میگفت ساعت پنج بیدار میشدم میرفتم تو یک اتاق دیگه یا آشپزخونه  خراب کاری  یا بازی می‌کردم.   مثلا میگه ادویه را میریختی تو لوبیاها ، برنج رو تو عدسا....احتمالا میخواستم ببینم چی میشه  ....  

گفته بودم عاشق بچگی های خودم هستم . 


نظرات 1 + ارسال نظر
شادی چهارشنبه 10 آبان 1402 ساعت 05:54 http://setarehshadi.blogsky.com/

امان از این خواب بد، منم علاوه بر اینکه خوابم خیلی سبکه حداقل شبی سه بار هم بیدار می شم و بعدش سخت خوابم می بره، با اینکه خسته هستم خواب عمیقم خیلی کمه. اون آب و چایی هم که یک لوپ درست می کنن برو سرویس، آب بخور، نخواب و دوباره ....

واقعا یک خوشبختند آدمهایی که خواب خوبی دارند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد