خیز برداشتن

تازگی ها چیز جالبی را   کشف کردم‌ . وقتی میخوام کاری را انجام بدهم که برام ناخوشاینده ، یا سخته یا زمان گیر ....

احتیاج دارم که یک دورخیز بردارم و این دورخیز فقط با سکوت و سکون بوجود میاد . یعنی باید مدیا  را قطع گنم موزیک تمرکز گوش بدم . سیر باشم تشنه نباشم خوب خوابیده باشم میز هم مرتب باشه وسایل  لازم دم دست . در صورت نیاز هدست هم روی گوش...بعد یهویی حسش میاد  این لحظات ممکنه حتی چندین ساعت هم  ادامه داشته باشه مهم نیست. چون  خیلی تعیین کننده اند  

دنبال اسمی میگردم  براش دورخیز؟ 

  بلاتکلیفی؟

آماده باش؟

پس نوشت. یادم افتاد به اینکه قبلا می‌گفتند بهترین حرفها را آدمها بعد از اینکه از توالت میلن بیرون می‌زنند. فکر میکنم دلیلش اینه که تو اون مدت  میتونند بدون محرکهای مزاحم  فکر کنند. البته اگر تلفن همراهشان را نبرده باشند  


نظرات 3 + ارسال نظر
صبا چهارشنبه 17 آبان 1402 ساعت 22:23 https://gharetanhaei.blog.ir/

سلام.

به نظر من اسمش آماده سازی یا مقدمه چینی یا حتی warm up می تونه باشه.

واسه من گاهی این آماده سازی فقط بهانه گیری هست، اگر مستقیم شروع کنم مغزم زودتر از غر زدن و در رفتن دست برمی داره.

صبا جان
چه خوب می شد من به اون مرحله می رسیدم .

ترنج چهارشنبه 17 آبان 1402 ساعت 09:23

جالبه. باید امتحان کنم.


امتحان کن نتیجه اش رو هم بگو بهمون

ربولی حسن کور دوشنبه 15 آبان 1402 ساعت 06:09 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
جالب بود. نمیدونم شاید برای من هم کار کنه.
فقط در چی کشف کردین؟

فقط همین یکی بود؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد