مشکل چهارشنبه ها

چند وقتی است بجای دوشنبه ها ، چهارشنبه هایم را آزاد میزارم و میخوام مثلا برای بهداشت روانی خودم کاری کنم. سه تا انتخاب دارم یک باشگاهی در نزدیکی خانه که شنا در این روز تعطیل است  ولی  سونای خشک و بخار بزرگ ، ماساژ با  نمک و رایحه های مختلف ، یخ برای شوک پا،   و یک عالمه فضاهای  مختلف سکوت برای دراز کشیدن  و  برای استراحت در سکوت داره و تلفن هم ممنوعه کلا بردن تلفن و قطعا حرف زدن باهاش 

اونجا چهارشنبه ها فقط برای خانمهاست . از اونجایی که اینجا برای سونا باید لخت مادرزاد بشی من ترجیح میدم این روز که فقط برای خانمهاست  بیام . البته کلا مشکل حجاب   ندارم ولی دقت کردم روزهای خانمها خلوت تر است و آرامش بیشتری  وجود دارد  خانمها بیشتر ملاحظه هم را دارند  و به فضای دیگران بیشتر احترام می‌گذرانند  و من هم  راحت ترم 

گزینه دوم اون استخر دور است که فقط چهارشنبه ها عمومی باز است  و قسمت شنا ی نسبتا بزرگتر از بقیه جاها دارد چون در حقیقت  استخر آموزشی است.    .  سونای بخار هم دارد و مختلط است .

زنها خیلی کمترند و مردهاشون  شکم بزرگ و معمولا مسن ، خیلی  فضول و  حریم شکن . اکثرا  ترک و اروپای شرقی  بیشتر


سوم استخر و باشگاه همیشگی وسط شهر  که پاتوق من است  همه چی داره بعلاوه آب شور  . فقط  سونای بخار ندارد و   سونای خشکش هم کوچکه . البته  بخش سونای   اصلی اینجا  طبقه بالاست که در قرارداد من نیست  .برای اون باید جداگانه  کمی پول بپردازم 


حالا غرض  از گفتن این همه  . من هر هفته  چهارشنبه ها عذاب میکشم که کجا برم . باورش سخته ولی بعصی وقتها اینقدر انتخاب سخته که هیچ جا نمیرم و خونه میمونم و حرص میخورم.  .

نکته همه این باشگاه‌ها توی قرارداد من هستند  و پولی نباید بدم  و  این بیشتر حرصم میدهد

نظرات 1 + ارسال نظر
مینو پنج‌شنبه 6 مهر 1402 ساعت 00:36 http://www.ghozar.blog.ir

عزیزم میدونم سخته ولی یکبار تصمیم بگیر کدومو باید بری و دیگه به باقیش فک نکن
اینجوری لازم نیست برای انجام و تصمیم گیریش فک کنی و پروسه برات سخت بشه

یه راهم اینه تو کلندرت بزن هر چهارشنبه کدوم رو میری و بدون فک کردن همون که تو کلندرت هست رو برو

بله مینو جان
بخودم گفتم هر هفته یکی را میرم ولی دیروز آخرش رفتم همون پاتوق خودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد