دیروز و امروز

دیروزم نباتی زندگی کردم خانه ماندم کاری نکردم نه فیلم دیدم نه سریال نه کتاب خوندم  نه موزیک گوش دادم  اینستا  هم غیرفعاله

دو سه ساعتی با پسر وقت  گذروندم  با خواهر کوچیکه  چت کردم 

امروز صبح  تمام وقت ریلکس رو کاناپه لم داده  بودم بعدش دیدم اگر الان کارهای خونه و آماده سازی وسایلم برای فردا را انجام ندم دوباره طبق معمول دوشنبه ها خونه میمونم  تنها جیزی که میتونست که بهم انگیزه بده گوش دادن یک کتاب صوتی بود ، اگر صادق باشم دلیلش را هم نمی‌دانم شاید اینجور احساس مفید بودن زمان  میکنم . شاید حواسم پرت میشه شاید چون بیش فعالم فقط حوصله کار خونه را ندارم 

ایتو گوش دادم  مدتها بود میخواستم بخونم یا گوش بدم


https://youtu.be/Ieep0LvMfXU?si=0v1arUC5POhRU9Cl


  رندانه به تخم گرفتن .گوینده اش خیلی خوبه فقط خجالت میکشه بگه به تخمم میگه به چپم

خوشم اومد 

موهام را رنگ کردم ماسک مو و صورت درست کردم  زدم.  آشپزخونه را مرتب کردم کف زمین شستم ، وسایلهای فردا را اماده کردم 

اگر حوصله کردم  کامپیوتر را روشن کنم.  یکسری خریدهای ویتامین و کلازن.... انجام  میدم ...  خلاصه ساعت‌های ماهانه ام را شروع میکنم  

یکسری قراردادهای  مختلف مثل بیمه ، تلفن خونه، ... بهش رسیدگی میکنم ببینم باهاشون  چکار کنم آیا ارزونتر پیدا میکنم

چند تا گیتار  و چیزهای دیگه دارم بگذارم تو ای بی ، 

خیلی دلم میخواد تو آمازون یک بازار باز کنم ولی نمیدونم چه جنسی خوبه، از اونهایی که تو فقط  پول میدی و آمازون خودش میفروشه 

اهان گفته بودم   این دو روز دست به کارهایی میزنم که معمولا انجام نمیدم  بهش فکر کردم ولی  هیچ کار خاصی  نکردم 

با دوستم  خانم جواتی ۳۵  که تازه بعد از دوازده سال کمک های دولتی گرفتن  اینجا رفته  سر کار به اوکراینی ها زبان یاد میده  کلی چت کردم  اضطراب‌های پیرامون قراردادش، کارهای مالیاتی ، قرارداد بیمه داره دیونه اش میکنه میگه دو تا لیسانس گرفتم ولی اینقدر بخاطر مسائل جانبی اذیتم و بحال خودم تنها گذاشته شده که  دلم میخواد برگردم به زندگی آویزون دولت با پول بخور ونمیرش 

 .. اینجا لغتی  دارند که  معنی اش اینست  مرحله وارد شدن و عادت کردن  به شرایط کاری و  احساس مآنوس به آن داشتن  به  دنیای  این کار، البته همه اینها در  یک کلمه است. عاشق این زبانم . در مورد کار ِلغت های بیشماری دارد که با یک پیشوند کلی معنا را  ارائه می‌کند 

دوست دارم  یک وقتی چندتا از این وازه های تک کلمه ای   در همه موارد که  به فارسی  باید چند خط توصیحشان داد بنویسم 

خلاصه  از بدون مدیا بودن بسیار راضی ام . دلیلش را دقیقا نمی‌دانم احساس  سم زدایی روانی بهم داده . البته  خیلی کم  وبلاگ  ‌میخونم و بسیار برگزیده یوتیوپ نگاه میکنم 

از هفته بعد قصد دارم تصمیم از خونه بیرون زدن به هر بهانه ای را جدی دنبال کنم 














نظرات 2 + ارسال نظر
نازگل دوشنبه 6 شهریور 1402 ساعت 12:27 https://nazzgol.blogsky.com/

عزیزم کتابخونه ام در اختیارشونه بله :)
انگیزه ی خودم از مطالعه و بیشتر دونستن اینه که بهشون انتقال بدم هرچیزی که می تونه براشون مفید و قشنگ باشه
بیشتر از دوازده کتاب دست بچه ها هست در حال حاضر

نازگل یکشنبه 5 شهریور 1402 ساعت 20:23 https://nazzgol.blogsky.com/

سلام :)
این کتاب رو با اسم هنر ظریف رهایی از دغدغه ها خوندم و برای منم جالب و مفید بود و الان دست دانش آموزم هست که بنظرم خیلی بهش نیاز داشت و البته گفتم حداقل دو بار بخونه :)

سلام نازگل جان،
بله کتاب خوبی است و بنطر من هم باید دو بار خوند. چه خوب که شما به دانش آموزانتان کتاب می‌دهید. خوشبحالشان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد