3.10.23

دیشب  رفتیم شهر گردی و تازه ساعت ده رفتیم غذای چرب  خوردیم. عادت ندارم.  خیلی سنگین شده بودم .خوابم نمی‌برد دیشب،

 تمام وقت روز  خواب آلوده بودم ولی دلم نمیومد بخوابم میترسیدم از زندگی عقب بمونم


  امروز اینجا تعطیل بود  روز یکپارچه شدن آلمان است.  با اینحال  که  اینجا  ۱۶ ایالت دارد که قوانینشون هم تا حد زیادی مستقل از هم تنطیم میشه ولی در کل مثل ایران   اقوام مختلف ندارند. 


   امروز همه برنامه هایی که چیده بودم بر آب رفت  .بارندگی شدید بود  فکر کنم  ولی دنبال  بهانه بودم

توی فر کوکوسبزی زیادی از سبزی‌های یخی یخچال  درست کردم برای چند روز بعدی . نیت کردم تا فریزر را خالی و تمیز نکردم هیچی نخرم  دیگه، توی فریزر پر است از بامیه،  آوکادو گوجه کشک سبزی ...

 امروز کلی آجیل در آب خیسانده  خوردم  اونوقت انتطار دارم وزنم هم کم بشه 

 

میخواستم کمی هم ورزش کنم ببینم چی  میشه 

  .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد